Grote Hobbybeurs

16-10-2016 00:00

Grote hobbybeurs in “De Borgh” in Geldrop.

Op zondag 16 oktober a.s. wordt en in Verenigingsgebouw De Borgh aan het Speeltuinpad 3 te Geldrop, weer een grote hobbybeurs gehouden. Vele hobbyisten uit Geldrop en omstreken hebben zich aangemeld en het beloofd dus een mooie en gevarieerde beurs te worden met de laatste trend, de nieuwste technieken, mooie materialen en leuke workshops.

Ook deze keer zullen de kinderen meer betrokken worden in het creatief bezig zijn. Zo zijn er leuke workshops en de eigen gemaakte creaties mogen mee naar huis worden genomen. Door de standhouders is een grabbelton gemaakt waaruit elk kind gratis een presentje mag halen. Er is onder andere een workshop sneeuwpopjes maken, servettentechniek, mozaïek en bij de Zuid Nederlandse Lapidaristen Vereniging kunnen de kinderen kennismaken met het slijpen van mineralen en edelstenen.  Dus reden genoeg om eens een bezoekje te brengen aan deze beurs.

Wat kan de bezoeker zoal vinden op deze beurs; paverpol figuren, Tiffany, 3D kaarten en materialen, kinderkleding met opdruk, haak en breiwerk, leuke kado verpakkingen, kralen en kettingen, sieraden maken, eigen gemaakte jam, vogelhuisjes, prachtig blankhouten speelgoed en nog heel veel meer.

Er wordt vakkundige uitleg en adviezen gegeven door de standhouders en er zijn natuurlijk ook mooie materialen te koop.

De zaal is voor deze gelegenheid uitgebreid met 5 grote verwarmde tenten zodat elke standhouder voldoende ruimte ter beschikking heeft, maar ook voor de bezoekers om gemakkelijk langs de kramen te kunnen lopen. Hierbij is ook gedacht aan mensen met rolstoelen.

Dus een leuke creatieve beurs met alle gelegenheid om te shoppen en inspiratie op te doen, dat kan;

Zondag 16 oktober in Verenigingsgebouw De Borgh, Speeltuinpad 3, Geldrop. De beurs is van 11:00 – 17:00 uur. Toegang gratis.

Voor meer informatie; Cissy Bakermans Tel 06-17984391